صفحه اصلی > اخبار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 


دکتر داودی در نشست با کارکنان و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه:
روابط عمومی تنها یک شغل و وظیفه نیست؛ بلکه عشق و علاقه است
 

دکتر سید حسین داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست صمیمانه با کارکنان و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه روابط عمومی تنها یک شغل و وظیفه نیست؛ بلکه عشق و علاقه است گفت: به شما افتخار میکنم که با تعصب نسبت به انعکاس اخبار و برنامه های دانشگاه تلاش می کنید.

دکتر داودی افزود: روابط عمومی با رسانه و افکار عمومی جامعه ارتباط تنگاتنگ دارد؛ با توجه به اینکه روابط عمومی سخنگو و آیینه هر سازمانی محسوب می‌شود؛ می‌بایست با انعکاس اطلاعات درست و با رعایت صداقت و درستکاری در کار، بازخوردها و نظرات مخاطبان را نیز دریافت نماید؛ و با تصمیم گیری مدیریتی و استراتژیک افکار عمومی را مدیریت کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز کرد: در دورانی که بستر ها و تبادل اطلاعاتی در فضای مجازی به شکلهای مختلف فعالیت می کنند؛ در این بستر پیچیده اطلاعاتی اگر همکاران روابط عمومی عمیق، دلسوزانه و با تعصب وارد نشوند؛ مطمعناً مجموعه و درنهایت مردم جامعه ضرر خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت تولید و انتشار خبر در روابط عمومی ها تصریح کرد: انعکاس اخبار دانشگاه، پاسخگویی به موقع و ارتباط با افکار عمومی اعتماد مردم را نسبت به دانشگاه و حوزه سلامت بیشتر خواهد کرد؛ اگر در مجموعه خود وظایف سازمانی دیگری به شما محول شده است ؛ لذا روابط عمومی در بین سایر وظایف از با اهمیت ترین آنها محسوب می شود.

دکتر داودی عنوان کرد: اگرخدمتی به مردم ارائه کردیم و نتیجه خدمت موجبات رفاه و آرامش مردم را فراهم نمود؛ مطمئنا خود مردم بهترین مبلغین ما هستند؛ لذا روابط عمومی ها باید با ارزیابی خواسته های مردم از طریق سازمان و مجموعه خود، به مدیران و سیاست گذاران رده بالای دستگاه در تصمیم گیری ها و هدف گذاری ها مشورت و برنامه بدهند؛ تا مدیران تصمیمات خود را بر اساس نیازها و توقعات مردم اجرایی کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خطاب به کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی اظهار کرد: تنها ابزار مدیریت افکار عمومی شما هستید؛ مدیریت افکار عمومی یعنی کم کردن التهاب و دادن آرامش به جامعه است ؛ امیدواریم در کنار شما بتوانیم اقدامات بسیار ارزشمند و موثری در جهت جلب رضایت مردم انجام دهیم؛ و شما منعکس کننده این اقدامات باشید.

دکتر داودی خاطر نشان کرد: از اینکه با افتخار سعی در آگاهی بخشی ، آموزش مردم و مدیریت افکار عمومی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دارید بسیار سپاسگذارم؛ آن چیزی که ارزشمند است همکاری تیمی، نگاه همه جانبه و نگاه رو به جلو شما است؛ که انشاالله با همدلی و رفاقت که بی شک در بین شما حاکم است شاهد پیشرفت شما و دانشگاه باشیم .

 

دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه گفت: با حضور همکاران کارآمد، توانمند، علاقه مند و خلاق در مجموعه روابط عمومی دانشگاه توانسته ایم در بین سایر ادارات استان به عنوان یک الگو و شاخص معرفی شویم؛ روابط عمومی دانشگاه به همت همین کارکنان پر تلاش به عنوان یکی از به روز ترین روابط عمومی ها در انتشار اخبار و پاسخ گویی به افکار عمومی در بین اصحاب رسانه و سایر ارگانها شناخته شده است.

دکتر نوروزیان افزود: مهمترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌ ، شناخت‌ افكار عمومی‌ و نفوذ در جامعه برای‌ جلب‌ رضایت‌ افكار عمومی‌ نسبت‌ به‌ سازمان‌ است ؛‌ كه‌ هم‌ در درون‌ سازمان‌ و هم‌ در بیرون‌ از سازمان‌ دنبال‌ می‌شود؛ و امیدواریم بتوانیم؛ در این مسیر و در جهت تحقق اهداف نظام سلامت و حفظ حقوق مردم جامعه موفق باشیم.

در پایان این مراسم توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی از کارشناسان و فعالین روابط عمومی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

تاریخ درج خبر : چهارشنبه ٢٠ تير ١٣٩٧  |  کد خبر : ١٢٠٦٠ | تعداد نمایش خبر : 130
 

 


خروج